mandag 3. desember 2012

Hei igjen!

Heisann! Da er det en stund siden jeg blogget sist. Fra nå av skal jeg blogge fast hver søndag, og så ellers hvis jeg har noe spesielt å blogge om.

Fikk en pakke for litt over en uke siden:
Den inneholdt masse ting som jeg trenger nå:
varme sko

enda varmere sko

ullsokker
pulsvarmere
og varmere genser

I tillegg må jeg kjøpe meg en varmere jakke! Nei, ikke kom til Spania på 'sydenferie' nå...

Er som regel rundt tre grader om morgenen nå, og litt under ti på dagen, men likevel femten-tjue grader varmere enn hos dere der hjemme i Norge altså.

Fikk også andre ting, som for eksempel sjokoladekalender!

Denne filmen får jeg vel se til neste jul!

I helga var jeg hos Hannah, utveklingsstudent fra Tyskland. Glemte kameraet, så ble lite med bilder. Det er en veldig fin del av Granada, og det er utrolig mye og ta bilder av der.

Nå skal jeg øve mer til en franskprøve som jeg har i morgen, og så blir det svømming etterpå.

PS: Gjerne skriv i en kommentar hvis det er noe spesielt dere vil lese om.


3 kommentarer:

  1. Ny pakke e på tur :-) Pepperkaker, marsipangris og andre nødvendigheter ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Fint å hør! :) Andre nødvendigheta vil ferhåpentligvis kom fram te dåkk og i tide!

      Slett

Takk for kommentaren!